Gratis sjekkliste:

Hvor god er du på relasjonskompetanse?

 

Relasjonskompetanse er selve kjernen i god ledelse. Den påvirker ikke bare hvordan du samarbeider med andre, men også hvordan du har det og trives på jobb.

 

Få sjekklista

Og heldigvis – de relasjonelle ferdighetene kan trenes opp og videreutvikles gjennom hele karrieren.

 

Men hvem tar ansvar for dette? Det må du selv gjøre. En god start er denne sjekklista, der du selv kan vurdere hvordan du ligger an når det gjelder fire nøkkelferdighetene: 
  1. Selvinnsikt og selvledelse
  2. Mellommenneskelig kommunikasjon
  3. Psykologisk trygghet
  4. Produktivitet og balanse
 Målet er å gi deg et bedre utgangspunkt for din egen utvikling, slik at du kan ta tak i de områdene du selv kan ha størst utbytte av.

Last ned gratis sjekkliste

 

Målfrid J. Ågotnes,

daglig leder i Prosessarbeid AS

Hun er utdannet innen relasjonsbasert ledelse og har lang erfaring med å hjelpe ledere og team til å jobbe bedre sammen.